KÓD TICKETPORTALU
Aktuální problémy s kódy Ticketportalu pro naše členy souvisí nejspíše s právě probíhající aktualizací Portálu Slavia. Bohužel není jak to momentálně ovlivnit z naší strany. Portál a kódy by měly být nyní již funkční!
PROSÍME A I DŮRAZNĚ ŽÁDÁME, NEZAHLCUJTE SEKRETARIÁT ODBORU PŘÁTEL, A TO ANI E-MAILY ČI TELEFONICKY!!!
V urgentních případech použijte e-mail, který je zveřejněn v Helpdesku Portálu přátel, tj. portal@odborpratel.cz.
Děkujeme!
"> OTÁZKY A ODPOVĚDI K ČLENSTVÍ A KÓDU TICKETPORTAL | Fanklub SK Slavia Praha
26. 02. 2024

OTÁZKY A ODPOVĚDI K ČLENSTVÍ A KÓDU TICKETPORTAL

KÓD TICKETPORTALU
Aktuální problémy s kódy Ticketportalu pro naše členy souvisí nejspíše s právě probíhající aktualizací Portálu Slavia. Bohužel není jak to momentálně ovlivnit z naší strany. Portál a kódy by měly být nyní již funkční!
PROSÍME A I DŮRAZNĚ ŽÁDÁME, NEZAHLCUJTE SEKRETARIÁT ODBORU PŘÁTEL, A TO ANI E-MAILY ČI TELEFONICKY!!!
V urgentních případech použijte e-mail, který je zveřejněn v Helpdesku Portálu přátel, tj. portal@odborpratel.cz.
Děkujeme!

 

OTÁZKY A ODPOVĚDI

PROSÍME, NEŽ SE PŘIHLÁSÍTE, BUDETE REGISTROVAT NEBO POSÍLAT PLATBU ZA ČLENSTVÍ, PŘEČTĚTE SI DŮKLADNĚ UVEDENÉ INFORMACE!!!

  • Berte prosím na vědomí, že sekretariát má své běžné plnohodnotné zaměstnání, záležitosti Fanklubu řešíme v našem osobním volnu, za pochodu v práci, distribuce vstupenek, kartičky a zpracování zásilek e-shopu probíhá dle našich možností!!!
  • Telefon Fanklubu v zaměstnání nemám u sebe, prosím upřednostňujte e-mail, na něm jsem stále k dispozici! Většina zákl. odpovědí je v článku na hl. stránce webu!!! Nejsme ani SK Slavie ani Fanshop, jsme pouze dobrovolná fan organizace Fanklub a děláme co můžeme!
  1. Jak se mohu stát členem Fanklubu?
    Členem Fanklubu se stanete po registraci a zaplacení členského příspěvku na sezónu 2023/24. Členství je nehmotný produkt. Vaše id naleznete po přihlášení v Můj účet!

  2. Musím se znovu registrovat do Fanklubu, když už jsem byl/a členem v minulé sezoně, či někdy v minulosti?
    NE, NEMUSÍTE!
    Stačí, když se přihlásíte do svého uživatelského profilu (základní, dětský, seniorský profil) a systém Vám v sekci Můj účet rovnou nabídne variantu členství podle Vašeho věku.
    Pokud jste byl/a členem v minulosti, nedělejte novou registraci (!), přicházíte o návaznost a tím i výhody plynoucí z délky členství, např. přednostní vstupenky na exponované zápasy.

  3. Jak se přihlásím do svého uživatelského profilu, když si nepamatuji/neznám přihlašovací údaje?
    Pokud jste si přihlašovací údaje doposud nezměnil/a, platí základní nastavení
    login = členské číslo (ID)
    heslo = FKprijmeni (všechna písmena příjmení malá a bez diakritiky)
    Pokud si nepamatujete heslo, můžete si jej znovu vygenerovat - resetovat přes Vaše id.
    Pokud si nepamatujete ani členské číslo - id, napište na sekretariat@slavista.cz a my Vám údaje poskytneme, resp. s přihlášením pomůžeme. Vaše id - členské číslo primárně najdete u svého jména v profilu!

  4. Kolik členství ve Fanklubu stojí?
    Základní členství stojí 350 Kč a snížené pro děti, studenty do 26 let, seniory a ZTP/ZTTP stojí 150 Kč na sezónu - výše členského příspěvku.

  5. Jak získám snížení členství pro studenty do 26 let nebo ZTP/ZTTP?
    Pro získání sníženého členství je nutné zaslat na email sekretariat@slavista.cz platné potvrzení o studiu/ISIC nebo naskenovaný průkaz ZTP/ZTTP! Teprve poté se po uznání potvrzení aktivuje účet!

  6. Jak mám členství zaplatit?
    Nejjednodušší a nejrychlejší variantou
    pro Vás i pro nás je, když se přihlásíte do svého uživatelského profilu, vyberete příslušné členství a objednávku prostřednictvím webu zaplatíte online kartou. Platba se spáruje prakticky obratem, což můžete zkontrolovat ve svém profilu, zobrazí se aktivní člen a Vy jste členem ihned během několika minut.
    Druhou, pomalejší možností je, pokud se přihlásíte do profilu, vyberete členství, ale jako platbu zvolíte bankovním převodem. V tomto případě Vám na e-mail přijdou instrukce k platbě. Je ale nutno počítat s tím, že aktivace členství je sice automatická, ale už ne online. Dokončení trvá podle toho, jak rychle se Vaše platba připíše na náš účet a systém webu Fanklubu ji spáruje a aktualizuje členství.

  7. Mohu poslat členský příspěvek bankovním převodem a jako VS zadat moje členské číslo?
    NE, ROZHODNĚ NE! Platba se nespáruje automaticky, musíme jí nejen ručně dohledávat, ale musíme také ručně nastavit všechny parametry Vašeho členství. Celý proces dokončení členství se zpozdí a může trvat i několik dní! VS je pouze číslo příslušné objednávky!

  8. Jak dlouho členství platí?
    Členství ve Fanklubu NENÍ na kalendářní rok (!), ale je na příslušnou fotbalovou sezónu od června do května, tj. v sezóně 2023/24 konkrétně od 6.6.2023 do 31.5.2024.

  9. Jak získám členskou slevu na permanentní nebo jednorázovou vstupenku Slavie?
    K zakoupení permanentní nebo jednorázové vstupenky na Slavii se slevou člena Fanklubu musíte mít KÓD TICKETPORTALU.

  10. Co je KÓD TICKETPORTALU a jak ho získám?
    Kód Ticketportalu není členské číslo!
    Jde o unikátní osmimístný kód platný vždy jen na jednu, právě probíhající, sezónu. Kód získá automaticky každý člen Fankubu s platným členstvím prostřednictvím Portálu Slavie, viz Jak získat slevový kód Ticketportalu. Každou sezónu si musíte vygenerovat kód nový.

  11. Právě jsem se stal členem Fanklubu, mohu se přihlásit do Portálu Slavia a vygenerovat KÓD TICKETPORTALU?
    NE, musíte počkat, až se Vaše data nahrají na Portál Slavia!!! 

    Data jsou posílána do portálu automaticky každých 24 hodin (cca o půlnoci daného dne). Zda jsou již Vaše data nahrána, uvidíte ve svém uživatelském profilu, kde se zobrazí kód Ticketportalu Aktivní.
    Pokud se do Portálu Slavia přihlásíte dříve, než na něj budou vaše data nahrána (tj. kód Ticketportalu Neaktivní), uvidíte pouze prázdný profil, neboť portál Vaše data neeviduje, nemohl je tedy spárovat a vygenerovat vám kód. Při registraci musíte zachovat postup dle návodu, registrovat se s odstupem dne, v kolonce pro Fanklub, s totožnými údaji jako u FK - datum narození v požadovaném formátu (hlavně pozor, rok narození RR je poslední dvojčíslí, ne celý rok!), správné ID! Při nedodržení postupu bohužel FK ani Portál/Odbor přátel nemají jak tyto údaje pozměnit! Poslední a nejrychlejší možností je se správně přeregistrovat znovu, ale s jiným Vaším e-mailem. Příp. požádat o smazání účtu na Portálu a začít znovu, což může trvat delší dobu!

  12. Musím se do Portálu Slavia znovu registrovat, když už jsem se registroval/a v minulosti?
    NE, NEMUSÍTE!
    Pokud jste se na Portál Slavia registroval/a již v předchozích sezonách, nemusíte se znovu registrovat, stačí se pouze opětovně přihlásit do svého účtu https://portal.odborpratel.cz/login. Příp. resetujte heslo, pokud si již nepamatujete přístup!

  13. Jak získám členskou kartičku Fanklubu?
    Pokud chcete členskou kartičku, je nutné zaškrtnout příslušnou volbu buď hned při registraci do Fanklubu (v registračním formuláři) nebo ve vašem uživatelském profilu.

  14. Kdy obdržím členskou kartičku?
    Členské kartičky jsou vyráběny v sériích určitého nákladu a výroba trvá cca 2 týdny podle vytíženosti tiskárny. Poslední várka kartiček se dává do tisku v dubnu. Pokud se tedy přihlásíte do Fanklubu později, pak již kartička nebude vyrobena (případně v další sezóně). Kartičky jsou distribuovány dle časových možností sekretariátu, není třeba ji urgovat. Další várka se distribuuje březen/duben.

  15. K čemu je členská kartička Fanklubu?
    Členskou kartičku využijete u partnerů Fanklubu, kdy po předložení členské kartičky získáte příslušnou slevu na zboží či službu, v oficiálním fanshopu Slavie se stačí prokázat aktivním profilem Fanklubu v mobilu. Proto je kartička spíše symbolická.

  16. Nenašel jsem odpověď na moji otázku.
    Napište nám na sekretariat@slavista.cz a rádi vám pomůžeme.

Staň se členem fanklubu a užívej si všechny naše výhody

Staň se členem